måndag 23 september 2013

KÖKSHYLLAN OCH VINNAREN!

Nu är hösten här och det både känns och syns på träd och buskar med all dess färgprakt.... det är så vackert.
Jag bara älskar min tallrikshylla ovanför min skänk, där jag har en del favoritsaker.
Har bl a denna fina ljuspåse som jag hittade på Tradera, där jag har mina värmeljus.
En annan ljuspåse för vanliga ljus som är köpt av en bloggvän.
Denna kopp vann jag av en bloggvän för många år sedan......är så fin med sitt blomstermönster och älva.
Här är också en favoritkopp med den vackra rosen på örat, finns i flera färger.
Kannor är också en av mina favoriter. Denna är Toscana kannan som kommer från Living and Room.
Denna kanna kommer från Miljögården och används ofta som vas.
Lite vackra tofsar och skopor är inte helt fel heller......

Tallriksställningen får pryda skänken........



Och slutligen vinnare av flaggspelet som jag lottade ut vanns av Hanna med bloggen Blommor i fönstret. Grattis Hanna! Maila din adress så skickar jag paketet i veckan.


Önskar alla en fortsatt fin höst!

Kram Britt

11 kommentarer:

  1. Grattis Hanna! Så kul att du vann.
    Jättefin hylla och så kul med saker som man minns lite extra från när och fjärran.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Åh så otroligt glad jag blir!
    jag mejlar min adress.
    Kram
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Jag får fråga om din mejl adress så jag kan skicka min adress till dig. Förstår att det skall gå att göra automatiskt på bloggen, men jag vet inte riktigt hur man gör.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh Grattis Hanna! DEN tävlingen SKULLE jag vart med på,helt glömt bort:( Hoppas du har det bra Britt,kram på dej! Gunilla....Fina bilder♥

    SvaraRadera
  5. Grattis till Hanna, det var roligt att hon vann.
    Jättefina koppar, den du vann var så vacker.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Grattis till Hanna, som också är min bloggvän!
    Så mycket "pynt" du har, det har jag inte alls...
    ha en bra dag, kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Hej hej! :o)

    Så mycket vackert! Koppar, kannor och allt annat. Jag gillar också din hylla. Stort grattis till vinnaren!

    Ha en fin höstvecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren!

    Så fint hr du det på tallrikshyllan!

    Ha en fin helg! kram/Olg@

    SvaraRadera
  9. Hej min vän.
    Din tallrikshylla är så fin och allt porslin och alla små detaljer är jättefina... det ger den där varma mysiga hemtrevliga känslan :)
    Hoppas allt är bra med dig min vän!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Jag ber att få gratulera Hanna till vinsten!

    Och så många fina saker du har på din hylla, jag tycker kopparna är helt bedårande. Det är dom där små sakerna som ger guldkant på livet, man njuter och det är själva grejen!

    Agneta kram

    SvaraRadera